Něco starého a náročného končí, něco zase začně...
Ahoj, na den přesně po pěti letech nový článek, tak se pohodlně usaď a čti.
Za ty roky se toho událo spousty, takže dnes jen tak v bodech a vy pište do komentářů, co vás zajímá nejvíc a co tedy sepsat přednostně:
- v návaznosti na poslední větu z předposledního článku "tu Scanii si jednou koupím", tak sem si ji koupil a byla to jedna z těch větších fatálních chyb, které sem udělal.
- úpravy červené pětistovky a jak dobré či špatné auto to bylo
- koupě Dafu a Bodexu a bočníma vrata + následné technické problémy
- hledání zaměstnance na Dafa a později na Volvo
- prodej Dafa a nákup Scanie
- 4 zaměstnanci za rok a skončilo to drahou sérií průserů (další z těch větších fatálních chyb)
- prodej starého Schwarzmullera a červené pětistovky (ta největší chyba)
- první zkušenosti se sklápěckou, s mlátem, s vakováním a další zkušenost s neplatičem
- nákup fungl nového návěsu Knapen - je super mít pod rukou něco postaveného přímo na míru
- těžkej poslední rok a konec všeho...
... a s tím souvisí největší změna, po 8 letech jsem skončil s vlastní autodopravou. Čili Gelog Olomouc už jen na fotkách, tričkách a momentálně ještě na tom mém starém Volvu. A kdoví, jaké to má budoucnost.
Nicméně mezitím, co jsem zanedbával blog, jsem vydal pár videí na Youtubu, odkazy hodím níž, tak mrkněte.
A nakonec dám ještě pár fotek s krátkýma popiskama.
Diky za přízeň a pište do komentářů a ptejte se, co vás zajímá a o čem mám psát.
Tak čau zase příště.
PS: jezdím dál, stále posuvka a změna značky, nicméně o tom taky jindy :)
... tady ještě pár fotek:
Volvo FH12 420 euro2 - Volvo FH13 500 euro5
Daf, manuál, najeto 1,2 milionu kilometrů a zanedlouho prasklá hlava
Chvilku byl na place docela fajn pohled na ty tři auta
Mláto, zajimavá práce ale posuvka je posuvka
Knapen K200 postaven dle vlastních představ, vše funkční, blbuvzdorné, dokonalé
A takto to vypadalo poslední rok provozu, bylo to fajn ale sem rád, že je to pryč.
Komentáře